zaterdag 2 februari 2013

Essence nagellakremover

Hebben jullie ook soms zo een last van die geur van nagellakverwijderaar? Ik wel hoor! Maar nu heb ik er iets op gevonden. Waarschijnlijk zullen jullie het product wel kennen. Maar toch wil ik er graag wat over vertellen.
Hier zijn ze dan! Het zijn wel de oude flesje, want kon van de nieuwe versie geen duidelijke foto vinden. Zelf heb ik de blauwe en roze variant. In de roze zit aardbei en passie vrucht. Deze vind ik heerlijk. Je ruikt de remover nog wel maar minder. De blauwe heet kokosnoot maar die vind ik wat minder. Ik vind dat de geur er snel van verdwijnt. Maar dat is mijn eigen mening natuurlijk. Ik zelf zal in vervolg voor de roze variant kiezen. Het uitzicht van de flesjes vindt ik zo schattig (een beetje raar misschien). De vorm van de dop en het flesje vindt ik echt leuk. De remover kost maar afgerond een euro ongeveer. Dat is echt net veel voor 150 ml. Jammer genoeg verkopen ze deze niet in elk kruidvat :( . Dat is bij mij dus het geval. Ik had mijne gekocht toen we op vakantie waren in Duitsland. Ik  kan hem wel kopen in een kruidvat waar we niet zo vaak komen. Als we in die stad gaan shoppen heb ik geluk :) Ik zou deze remover echt aanraden! Let wel op ruik niet aan het flesje! Want dan heb je duidelijk remover geur, en kan je wel eens hoofdpijn krijgen. Ik kan er van meespreken (lacht). 

Dit was het dan weer. Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hebben. Tot het volgende artikel! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten