donderdag 14 februari 2013

Gezichtscrème van essence

Hoi iedereen,

Vandaag ga ik jullie wat vertellen over de gezichtscrème van essence. Namelijk de variant bamboo en granaat appel. Deze is voor de droge tot normale huid. Je moet natuurlijk naar je eigen huid kijken welke jij nodig hebt.


Zo dit is het potje dan. Ik vind het super schattig! Fijn om vast te houden wanneer je de crème insmeert. Ook handig om in je tas te steken, of in je toilet tas. Ik zelf heb hem gewoon op plank staan in de badkamer. Het oogt ook nog eens leuk. 


De crème zelf heeft een koraal-oranje achtig kleurtje. En het ruikt ook nog eens overheerlijk! De crème brengt zich ook zeer goed aan. Het intrekken is wel ietsjes minder. Bijvoorbeeld als het s'avonds regent, dan voel ik de crème. Maar dat ene nadeeltje maakt niet zo zeer uit voor mij. Je kan er ook een tijdje mee doen. Ik zelf doe het soms twee keer per dag en soms maar een keertje per dag. En ik kom er ongeveer een maand mee toe. Dus twaalf potjes per jaar. (lacht) Ik vind de crème zeer prettig. 

Ik zou zeggen probeer hem eens zelf, dan weet je wat je er zelf van vindt! En laat me het gerust weten wat je er van vindt! 


Het potje kan je bij het kruidvat kopen en het kost afgerond naar boven twee euro!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten