zaterdag 2 februari 2013

Nieuwe producten essence

Waarschijnlijk heb je het al gehoord dat er nieuwe producten van essence komen. Bij ons in het kruidvat zijn ze er eindelijk. Ik heb een hele voorraad mee genomen. Hieronder zien jullie een paar nagelproducten.
 
Waarschijnlijk ken je ze wel. De magneetjes, maar ze zijn vernieuwd! Ik zelf heb de eerste op de foto gekocht. Ze kosten afgerond iets van 2 euro. Ze werken zeer fijn. Alleen vond ik de vorige iets handiger met vasthouden. Maar voor de grootheid zijn deze weer handiger. Ze zijn gemakkelijker om ergens te leggen, en nemen dus weinig plaats in beslag. 
Essence heeft weer iets leuks gevonden! Een pen voor de magnetische lakjes. Ik zelf heb deze ook gekocht, en ben er zeer tevreden over. Het werkt ongeveer hetzelfde als de magneetjes. Je lakt je nagels en doet een kleine afstand van de nagel de pen, en maakt een vorm. Ik vind het zeer leuk om te doen! Hij kost afgerond 2 euro. 

Natuurlijk zijn er ook nieuwe nagellakjes! Ik zelf heb er drie gekocht. De twee eerste van de foto namelijk. Ik vind et zeer mooie nagellakjes. Ze lakken hetzelfde als de andere nagellakjes.


Dan als laatste hebben we deze borstel. In begin dacht ik van wat kan je hier nu mee doen op je nagels? Is dat wel mogelijk? Ja hoor het is zeker mogelijk. Toen ik de achterkant bekeek had ik er een heel ander idee over. Je doet een paar kleurtjes op een papiertje (of iets anders :p) en dan dip je de borstel erin. En dan op je nagel smeren zal ik maar zeggen. Het is een leuk effect! Deze kost afgerond ook weer 2 euro. 


Zo dit was dan mijn eerste artikel. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Natuurlijk staan hier wat foutjes in. Maar je mag het me gerust zeggen hoor. Ik bijt niet hoor (lacht). Tot het volgende artikel! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten